Kategoria zagadnienia: Poziom 3

Sprawdź się

1. Rozsypanka wyrazowa 2. Zakręć kołem i zgadnij czy dana cecha jest zaleta czy wadą?

Zadania

.st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania 1. Posegreguj wady i zalety do odpowiedniej grupy. 2. Zaprojektuj swoją własną kropkę zalet. Z białej kartki wytnij koło. Pomyśl o swoich mocnych stronach. Zapisz ich określenia w wybranym miejscu w kole, dorysuj elementy dekoracyjne swojej kropki …

Zadania Read More »

“Jaki jestem?” – praca z tekstem

.st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania Znajdź w tekście fragment, który wyjaśnia pojęcie „charakter”. Zapisz wyjaśnienie w zeszycie. Znajdź w tekście fragment, który wyjaśnia pojęcie „zalety” i „wady”. Zapisz wyjaśnienia w zeszycie. punktualność pracowitość prawdomówność zaradność odpowiedzialność dobroczynność spóźnialstwo obrażalstwo kłamanie samolubstwo lenistwo

Historia Vashti

https://polskaszkolaonline.ie/wp-content/uploads/2021/09/The-Dot-Kropka-Lektor-PL.mp4 Zadania do wykonania Zastanów się dlaczego Vashti była smutna? Co sprawiło, że zaczęła się znów cieszyć? Co możemy zrobić, gdy ktoś jest smutny? Co to znaczy, że ktoś w siebie nie wierzy? Jak możemy takiej osobie pomóc? Co czuła Vashti, gdy siedziała nad pustą kartką? Co czuła, gdy pani powiesiła jej rysunek nad biurkiem?

Sprawdź się – gramatyka

1. Posegreguj obrazki według ilości sylab w wyrazie. 2. Który wyraz rozpoczyna się na taką samą głoskę. Wskaż odpowiedni obrazek. 3. Podziel na litery, głoski i sylaby poniższe wyrazy, np. Liczba liter Liczba głosek Liczba sylab Łukasz 6 5 2 dom zeszyt ławka pajęczyna 4. Do podanych pojęć dopasuj ich definicje.

Gramatyka na wesoło. Zabawy alfabetem; litera, głoska, sylaba

Bajka o Wszystkosłyszącym Czarodzieju? Leksykon Bajka o Wszystkosłyszącym Czarodzieju? Dawno, dawno temu, gdy jeszcze ludzie nie potrafili ani pisać,  ani czytać w słowach mieszkały  maleńkie istotki, które przyjaźniły się ze sobą.  Nazywano je głoskami, ponieważ żyły one w ludzkim głosie. Głoski były jednak tajemnicze,  ulotne (bardzo szybko pojawiały się  i znikały,  a nikt nie potrafił ich zatrzymać). …

Gramatyka na wesoło. Zabawy alfabetem; litera, głoska, sylaba Read More »

Zadania

Zadania do wykonania W oparciu o plan opisu postaci opisz swojego przyjaciela. Uzupełnij brakujące miejsca wyrazami z ramki. Zadanie wykonaj w zeszycie. wysoki, wysoka, średni, średnia, niski, niska Dziewczynka jest …………………. . Ona jest ………………………, ……………………… . On jest ………………………, ………………………, ……………………… . szczupły, szczupła, średniej budowy, gruby, gruba Pan jest ………., ……………….. . Pani …

Zadania Read More »