Kategoria zagadnienia: Poziom 2

Sprawdź się

1. Moje mocne strony. Przyporządkuj elementy do odpowiedniej grupy. 2. Przeciągnij kołem i dokończ zdania.

Zadania

.st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania 1. Wypisz przykłady zalet (mocnych stron) i słabych stron (wad). Załącz zadanie. ZALETY WADY                     2. Dokończ zdania. Zadanie zapisz w zeszycie. Moje mocne strony to ……………………………………… . …

Zadania Read More »

Historia Vashti

Znajomość swoich zalet, mocnych stron pozwala uwierzyć w siebie, rozwijać talenty, osiągać sukcesy. Świadomość słabych stron skłania nas do pracy nad sobą i pokonywania słabości. 15 września obchodzimy International Dot Day, czyli Międzynarodowy Dzień Kropki, który zapoczątkowała historia Vashti, bohaterka książki Petera Reynoldsa „The Dot”. Pewnego dnia dzięki inspiracji i zachęcie ze strony nauczycielki, Vashti, która do tej …

Historia Vashti Read More »

“Skarżypyta”, “Kłamczucha”, “Chwalipięta” – praca z tekstem

Czytanie tekstu “Skarżypyta” Czytanie tekstu “Skarżypyta” Jan Brzechwa „Skarżypyta” Piotruś nie był dzisiaj w szkole,Antek zrobił dziurę w stole, Wanda obrus poplamiła,Zosia szyi nie umyła,Jurek zgubił klucz, a Wacek zjadł ze stołu placek.– Któż się ciebie o to pyta?– Nikt. Ja jestem skarżypyta Czytanie tekstu “Kłamczucha” Czytanie tekstu “Kłamczucha” Jan Brzechwa „Kłamczucha”  Proszę pana, proszę pana,Zaszła …

“Skarżypyta”, “Kłamczucha”, “Chwalipięta” – praca z tekstem Read More »

Historia o Vashti – odpowiedz na pytania

.st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania Zastanów się, czego uczy nas historia Vashti? Jakie są twoje talenty? Czy jest ktoś w twoim otoczeniu, kto pomaga ci rozwijać twoje talenty?

Sprawdź się

1. Podane wyrazy ułóż w porządku alfabetycznym. 2. Podaj wyraz na literę …

Litera, głoska, sylaba

Alfabet to zbiór wszystkich liter służący do zapisywania tekstów danego języka. Język mówiony GŁOSKA wymawiamy, słyszymy [ch] [cz] [dz] [dż] [dź] [rz] [sz] Język pisany LITERA widzimy, piszemy (c, h) (c, z) (d, z) (d, ż) (d, ź) (r, z) (s, z) Leksykon Leksykon Alfabet – zbiór wszystkich liter służący do zapisywania tekstów danego języka. …

Litera, głoska, sylaba Read More »

Zadania

.st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania 1. Ułóż zdanie z rozsypanki wyrazowej. Zapisz je starannie w zeszycie dnia                               pakujemy                    …

Zadania Read More »

“Brzydkie kaczątko” Hans Christian Andersen

Opisujemy siebie i innych Brzydkie kaczątko” Hans Christian Andersen .st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania 1. Zastanów się, jakie emocje towarzyszyły kaczątku na różnych etapach jego życia. Określenia z ramki wpisz w odpowiednie miejsca. 2. Zastanów się… co znaczą słowa „Nie oceniaj ludzi …

“Brzydkie kaczątko” Hans Christian Andersen Read More »