Kategoria zagadnienia: Poziom 1

Zadania

.st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania 1. Połącz ze sobą kropki. Pokoloruj rysunek. Załącz rysunek. 2. Kropki, kropeczki, kółka, koła. Znajdź i pokoloruj je na załączonym obrazku. Załącz rysunek.

Historia Vashti

15 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Kropki. To święto twórczej odwagi, kreatywności, zabawy. Święto zapoczątkowała historia małej bohaterki Vashti, książki Petera H. Reynoldsa „The Dot”, w polskim tłumaczeniu „Kropka”. https://polskaszkolaonline.ie/wp-content/uploads/2021/09/The-Dot-Kropka-Lektor-PL.mp4 Zadania do wykonania Zastanów się jak czuła się Vashti na początku historii? Czy wierzyła w siebie i swoje możliwości? Co zrobiła nauczycielka plastyki? Co pomogło Vashti …

Historia Vashti Read More »

Mój szkolny kolega. Opisujemy siebie i innych.

Ja mam na imię ……. . Mam ……. lat i lubię ……….. . .st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania Zaproponuj własne zdanie zapisane pismem rysunkowym. Załącz rysunek. Zwróć uwagę, w którym miejscu znajduje się koszyk. Połącz zwrot: obok, z przodu, pod, z odpowiednim …

Mój szkolny kolega. Opisujemy siebie i innych. Read More »

W klasie

W każdej klasie znajdują się przedmioty, które są niezbędne i pomocne do prowadzenia zajęć szkolnych. .st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania Przyjrzyj się ilustracji i opisz jakie rzeczy znajdują się w klasie. Przy opisie użyj pomocnych zwrotów: na, obok, pod, za, z przodu, …

W klasie Read More »

“Nowe pismo” – praca z tekstem

“Nowe pismo” – Danuta Fajt “Nowe pismo” – Danuta Fajt – Po co właściwie istnieje szkoła? Tato zrobił mądrą minę i powiedział, że w szkole zdobywa się naukę. Na to Karolek zrobił jeszcze mądrzejszą minę i odrzekł: – Nam to niepotrzebne. Sami wymyślimy naukę. Postanowiliśmy, że zaczniemy od własnego pisma. Dużo łatwiejszego od tego, którego …

“Nowe pismo” – praca z tekstem Read More »

Poznajemy literkę “O”

1. Wydrukuj obrazek i zaznacz drogę, którą wskazują litery “o”. 2. Połącz rysunki z wyrazami. Przepisz wyrazy do zeszytu i podkreśl litery “O”, “o”. 3. Zapisz w zeszycie literkę „O”, „o” .st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} Zadania do wykonania Narysuj w zeszycie 4 rzeczy, które …

Poznajemy literkę “O” Read More »

Poznajemy literkę “A”

1. Przepisz wyrazy do zeszytu i zamaluj zieloną kredką litery A, a. Ania kredka Ola mama Ala Antek 2. Połącz wyrazy z obrazkami. Przepisz do zeszytu wyrazy i zamaluj czerwoną kredką litery a. 3. Zapisz w zeszycie literkę „A”, „a” .st0{fill:#6B431A;} .st1{fill:#3C7041;} .st2{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;fill:#F6903D;} .st3{fill:#724C30;} .st4{fill:#AF8962;} .st5{fill:#7D5548;} .st6{fill:#FFFFFF;} .st7{fill:#DFA126;} .st8{fill:#0A193E;} .st9{fill:#D7A692;} .st10{fill:#20225B;} .st11{fill:#F6903D;} .st12{fill:#A33A23;} .st13{fill:#47205B;} .st14{fill:#522266;} …

Poznajemy literkę “A” Read More »